Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 796 272 009.
Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności “za pobraniem” lub przedpłata na konto.
Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:
– imię i nazwisko adresata
– dokładny adres wraz z kodem pocztowym
– numer telefonu do kontaktu z kurierem
– nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
– adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)
– opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP
Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: biuro@investpiotr.pl
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.
Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów). Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone.
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce Polityka zwrotów
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych (pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h (w przypadku wysyłek kurierskich) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Pocztą Polską lub Inpostem (paczkomaty).
Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z investpiotr.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.
W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.
Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. “domofon nie działa, proszę o tel.” itp.